GORINCHEM – Gorinchem Marketing heeft Nick Kraaijeveld aangesteld als nieuwe marketeer. Met een sterke achtergrond in o.a. digitale marketing, communicatie én ondernemerschap brengt Nick frisse ideeën en ervaring die perfect aansluiten bij de ambities van Gorinchem om de stad nog aantrekkelijker te maken voor bezoekers en bewoners.
“Ik ben ontzettend blij en trots om met deze opdracht in mijn eigen stad aan de slag te gaan. Gorinchem heeft zoveel moois te bieden en ik kijk ernaar uit om samen met het team de stad op een vernieuwende manier te promoten en meer mensen te inspireren om Gorinchem te ontdekken”, zegt Nick Kraaijeveld enthousiast. (Foto Gorinchem Citymarketing)
Raymond Smits van Waesberghe, directeur-bestuurder van Gorinchem Marketing, zegt: “We zijn erg verheugd om Nick te verwelkomen in ons team. Zijn uitgebreide kennis en expertise in marketing, gecombineerd met zijn Gorcumse achtergrond en een relevant lokaal netwerk, maken hem de ideale persoon om onze stad verder op de kaart te zetten.”
Verborgen parels
In zijn nieuwe rol zal Nick zich richten op het ontwikkelen en uitvoeren van markering strategieën en campagnes die het unieke karakter van Gorinchem belichten. Van de historische bezienswaardigheden en lokale cultuur tot de bruisende winkelstraten en natuurrijke omgeving – Nick gaat ervoor zorgen dat nog meer mensen de verborgen parels van Gorinchem, en de directe regio, ontdekken. Daarnaast zal hij nauw samenwerken met lokale partners en ondernemers om gezamenlijke promotie-initiatieven te ontwikkelen.
Breed scala
Gorinchem Marketing zet zich in om Gorinchem op de kaart te zetten als inspirerende bestemming voor zowel dagjesmensen als toeristen. We bieden een breed scala aan activiteiten en informatie die bezoekers helpt om het beste uit hun tijd in de stad te halen. Van stadswandelingen en culturele activiteiten tot winkelroutes en culinaire hoogtepunten – Gorinchem heeft voor iedereen wat te bieden.